Menu

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady uczestnictwa w programie lojalnościowym (zwanym dalej „Programem”) organizowanym i zarządzanym przez Tech Supply Sp. z. o.o. z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem platformy B2B www.inncomm.pl (zwanej dalej: „Platformą B2B”).

§ 1 Definicje

  1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Uczestnikowi przez Organizatora, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego przez Uczestnika. Koszt  Dostawy ponosi Uczestnik.
  3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Organizator w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: 
        a) firmę kurierską; 
        b) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
  4. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem Platformy B2B i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta  może być Umowa sprzedaży, z wyłączeniem konsumentów tj. osób fizycznych  dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością  gospodarczą lub zawodową.
  5. Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Organizatora, po dokonaniu Rejestracji przez Klienta.
  6. Organizator (Sprzedawca) – oznacza Tech Supply Sp. z. o.o. z siedzibą w Warszawie (01-001), ul. Aleja Jana Pawła II 43A/37B, NIP: 5273143238, REGON: 540405954, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001143903, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych; e-mail: b2b@gsmparts.pl, będącą jednocześnie właścicielem Platformy B2B.
  7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną  niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we  własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności  prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Punkty – punkty przyznawane przez Organizatora według zasad określonych w niniejszym Regulaminie, naliczane na Koncie Klienta.
  9. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
  10. Regulamin Platformy B2B - regulamin sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, dostępny na stronie Platformy B2B pod adresem:  https://www.inncomm.pl/regulamin.html
  11. Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie Platformy B2B, niezbędną do założenia przez Klienta Konta Klienta
  12. Strona Internetowa Platformy B2B - oznacza strony internetowe, pod którymi Organizator
  13. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Platformy B2B, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  14. Uczestnik – oznacza Klienta z którym zawarta została umowa uczestnictwa w Programie.
  15. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie Platformy B2B, między Klientem a Sprzedawcą

 

§ 2 Zasady uczestnictwa w Programie

  1. Program opiera się na zasadach sprzedaży premiowej, w ramach której za nabycie Towarów z Platformy B2B, do Konta Klienta będącego Uczestnikiem Programu, przypisane zostaną Punkty (na zasadach określonych w dalszej części Regulaminu), które Uczestnik będzie mógł wymienić na Towary wskazane na Stronie Internetowej Platformy B2B lub Dostawę.
  2. Uczestnictwo w Programie może odbywać się wyłącznie na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie przez Klienta aktywnego Konta Klienta.
  4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Organizator:
    • połączenie z siecią Internet i aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
    • minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Platformy B2B to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszej, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Platformy B2B jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
  5. Uczestnikiem Programu może zostać podmiot posiadający Konto Klienta, z wyłączeniem konsumentów tj. osób fizycznych dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Klient chcąc przystąpić do Programu powinien spełnić łącznie następujące warunki:
    • aktywować odpowiednie pole dostępne w ustawieniach Konta Klienta, wskazujące wolę zawarcia umowy uczestnictwa w Programie, przy czym niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia jego udział w Programie;
    • zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu, oznaczając odpowiednie pole w ramach Konta Klienta;
    • zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Polityki Prywatności, opisującej zasady przetwarzania danych osobowych dla potrzeb Programu, oznaczając odpowiednie pole w ramach Konta Klienta
  7. Po spełnieniu wymagań, o których mowa powyżej w §2 ust. 6, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji, potwierdzenie przystąpienia do Programu od Organizatora. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa uczestnictwa w Programie

§ 3 Zasady naliczania Punktów

  1. Uczestnikowi, który po zalogowaniu się na Konto Klienta zawarł Umowę sprzedaży Towaru za pośrednictwem Strony Internetowej Platformy B2B, zostaną naliczone Punkty na Koncie Klienta. Punkty nie są naliczane wstecz, to jest, za zakupy dokonane przez Klienta w Platformie B2B przed zawarciem umowy uczestnictwa w Programie.
  2. Uczestnik otrzymuje jeden Punkt za każde 10 zł brutto z całości ceny zaokrąglonej do liczby całkowitej w górę, uiszczonej na podstawie każdorazowego zakupu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
  3. Punkty zostaną naliczone z chwilą zaksięgowania przez Organizatora płatności za zakup,  o którym mowa w ust. 1 powyżej.
  4. Uczestnik ma dostęp do informacji o liczbie zgromadzonych Punktów po zalogowaniu się na swoje Konto Klienta.
  5. Punkty punkty ważne są do końca danego roku kalendarzowego, następnie zostają wyzerowane od początku kolejnego roku, uwzględnieniem §7 ust. 8.
  6. Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne.

§ 4 Zasady wymiany Punktów

  1. Uczestnik może zamieniać zebrane na Koncie Uczestnika Punkty na dowolne Towary przedstawione przez Organizatora za pośrednictwem Strony Internetowej Platformy B2B lub na Dostawę. Liczba Punktów, wymagana do wymiany na dany Towar lub Dostawę, każdorazowo podana jest w karcie Towaru oraz przy danej formie Dostawy, w ramach "koszyka".
  2. Uczestnik może również zdecydować się na wymianę Punktów na dany Towar z jednoczesnym uiszczeniem płatności za Dostawę w sposób opisany poniżej:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Organizatora (w tym przypadku realizacja wymiany rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Organizatora);
    2. karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja wymiany rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Organizatora potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
    3. przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności imoje.pl, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach (w tym przypadku realizacja wymiany rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Organizatora potwierdzenia przyjęcia zamówienia i po otrzymaniu przez Organizatora informacji z systemu imoje.pl o dokonaniu płatności przez Klienta);
    4. gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Organizatora potwierdzenia przyjęcia zamówienia).
  3. Uczestnik ma możliwość darmowego odbioru osobistego Towaru, będącego przedmiotem wymiany na Punkty. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Platformy B2B, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  4. Uczestnik może zamieniać zebrane na Koncie Klienta Punkty na Towary lub Dostawę.
  5. W celu dokonania wymiany Punktów, Uczestnik powinien zalogować się na swoje Konto Klienta.
  6. Po zalogowaniu, Uczestnik dokonuje wymiany Punktów wybierając Towar, którym jest zainteresowany, poprzez wybór polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie internetowej Platformy B2B, a następnie w ramach "koszyka" oznacza pole: "wymień Punkty". Następnie, Uczestnik wskazuje w "koszyku" formę Dostawy oraz płatności za Dostawę, albo formę Dostawy wraz z oznaczeniem pola "Wykorzystaj Punkty Programu Lojalnościowego". Uczestnik składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Organizatora, wybierając na Stronie Internetowej Platformy B2B przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Organizatora podawana jest łączna wartość wybranych Towarów i Dostawy wyrażona w Punktach albo - w razie wyrażenia przez Uczestnika woli uiszczenia płatności za Dostawę, w sposób określony w §4 ust. 2 - również koszty Dostawy określone w złotych polskich.
  7. Uczestnik powinien dokonać płatności za Dostawę Towaru w terminie 7 Dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty.
  8. Po dokonaniu wymiany liczba Punktów zebranych na Koncie Klienta zostanie pomniejszona o liczbę Punktów, która była przedmiotem wymiany.
  9. Zamówione Towary są dostarczane do Uczestnika na adres wskazany w formularzu zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia. Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Organizatora.
  10. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru.

§ 5 Reklamacje

  1. Uczestnik może zgłosić Organizatorowi reklamacje w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Organizatora oraz uczestnictwem w Programie. Reklamacja może być złożona przykładowo w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Organizatora. W zgłoszeniu reklamacyjnym Uczestnik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Organizator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Uczestnika, podany w zgłoszeniu reklamacji.
  2. Zasady korzystania przez Uczestnika z uprawnień z tytułu rękojmi, zawarte są w § 6 Regulaminu Platformy B2B.

§ 6 Dane osobowe

  1. Ochrona danych osobowych regulowana jest w Polityce Prywatności.

§ 7 Rozwiązanie umowy

  1. Każda ze Stron może rozwiązać umowę uczestnictwa w Programie w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
  2. Rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie następuje ze skutkiem natychmiastowym, z zastrzeżeniem §7 ust. 8.
  3. Rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie skutkuje utratą zebranych przez Uczestnika Punktów i brakiem możliwości wymiany Punktów.
  4. Uczestnik rozwiązuje umowę uczestnictwa w Programie z Organizatorem poprzez wysłanie Organizatorowi zgłoszenia rozwiązania umowy na adres poczty elektronicznej Organizatora: b2b@gsmparts.pl, umożliwiającego zapoznanie się Organizatorowi z oświadczeniem woli Uczestnika.
  5. Organizator rozwiązuje z Uczestnikiem umowę uczestnictwa w Programie poprzez wysłanie do Uczestnika stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika podczas Rejestracji.
  6. Rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie nie wpływa na żadne Umowy sprzedaży zawarte przed dniem rozwiązania umowy uczestnictwa w Programie.
  7. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w przedmiocie prowadzenia Konta Klienta, jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy uczestnictwa w Programie.
  8. W przypadku rozwiązania umowy uczestnictwa w Programie przez Organizatora, rozwiązanie umowy następuje z 1- miesięcznym okresem wypowiedzenia. W tym okresie, Uczestnik uczestniczy w Programie na zasadach dotychczasowych. Dodatkowo, przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia Programu, byli Uczestnicy mają możliwość wymiany zgromadzonych Punktów, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Platformy.
  2. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Uczestnik zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Organizatora poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Uczestnika, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
  3. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Uczestnik, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora w ciągu 7 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu.
  4. W przypadku powstania sporu na gruncie niniejszego Regulaminu, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów
    powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  5. Umowy z Organizatorem zawierane są w języku polskim.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.02.2025 r.
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

+48 533 731 977
b2b@gsmparts.pl